Den döda vinkeln

Var som sagt och tog prover idag, på Pilen som är stället där vuxenpsyikitarin ligger. Han som tog proverna, två kolvar med blod, var väldigt snäll och rolig. Och han lyckades få två fulla kolvar på ett stick! Han var väldigt duktig. Annars brukar jag få omkring fem stick lite överallt, även på handen där han tog idag, men utan lycka. Så vi blev båda förvånade eftersom det första vi sa till varandra efter att vi hälsat var "Vilken arm brukar vara bäst?"
Jag: Ingen, haha.

Har precis tvättat håret. Behövde verkligen det, men jag tycker nytvättat hår är så äckligt för det blir så kallt mot huden. Ännu värre är det när man kliver ur duschen. Jisses vad kallt det är!

Igår kväll mådde jag extremt dåligt. Försökte sprätta upp handleden med en sax, men den var inte ett dugg vass. Jävla skitsaxar. Har inga rakblad kvar heller...
Är verkligen nere på botten och jag ser ingen ljusning. Och ärligt talat är det ingen idé att kämpa eller sträva efter den heller, för den kommer aldrig. Jag är inte värd den, jag är inte värd den, jag är inte värd den.

Ge mig en vinterdrog
Ge mig allt du har
Kom nu jag är kroniskt låg
Bara mörkret hörs
I ditt öga var en storm jag såg
Som sommarsnö
I döda vinkeln ser jag allt du gör

Nu börjar jag gråta också, helt utan anledning. Hatar när man får gråtattacker. Mest är det för att jag blir täppt i näsan när jag gråtit, och jag hatar att vara det. På andra plats varför jag hatar det är för att folk kan lägga märke till en om man gråter, och jag vill inte ha uppmärksamhet. Jag tycker uppmärksamhet är jättejobbigt, riktigt fel. Min åsikt är att de som ska ha uppmärksamhet är de som förtjänar den och behöver den. Jag vill inte, förtjänar inte och orkar inte med att folk ska titta på mig eller prata med/om mig. Tycker t ex att alla dagar man firar som det kommer besök till är jättejobbiga, så som julafton, nyår, födelsedagar etc. Det är förmodligen för att jag alltid har känt mig så utanför under alla tillställelser. När jag var liten grät jag en gång när min släkt skulle sjunga för mig, så jag gömde mig under bordet. Sen dess har jag avskytt att folk ska sjunga för en på födelsedagen. Uppmärksamhet får mig att må dåligt.

Tror jag ska se någon film senare ikväll. Är på filmhumör.
Take care!


Bambi

Du ska visst fortsätta leta efter ljuset i ditt liv, för du är nog den enda som borde förstå att du är fin som du är och du förtjänar det. Tycker det bara är synd att när du själv trycker ner dig, så gör du det ordentligt utan att ens försöka ta dig upp till toppen igen.



Tänk såhär: men positiva tankar kommer du längre och då kommer du nå dina mål snabbare. Det enda du behöver tänka är: "jag har egentligen allt jag behöver".



Du är min bästa vän och jag gillar inte att du håller på att skära dig osv. Visst, jag har verkat kall dom senaste dagarna, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra när min bästa vän har gett upp hoppet om att leva.



Jag älskar dig. <3

Empa

Fina Emelie, om du vill/behöver babbla, så är jag här för dig. Släng iväg ett mail eller vad som helst i sådana fall. puss.

julia

Jag blir alltid tårögd när jag får uppmärksamhet, tvingar alltid mig själv att inte gråta.



"Jag är inte värd den, jag är inte värd den, jag är inte värd den." - du är värd den.

Tiina

Hoppas du verkligen finner en mening med att finnas en vacker eller ful dag, spelar ingen roll vilket. I slutändan finns det alltid en anledning att leva även om det inte känns som det 99% av tiden. Var rädd om dig!



Girl interrupted älskar min syster - gav henne boken i julklapp.

isabella

Alltså har läst igenom hela din blogg & jag tycker så synd om dig & vet själv hur det är att må dåligt..så man inte vet var man ska ta vägen...tycker det är sjukt modigt av dig att skriva ut det på en blogg.



Ta hand om dig , kram.

järnspöken

sv; åh tack :D vad glad jag blir. har du bloglovin? annars får jag komma ihåg din blogg iaf :)

och kent jaaaa! Livräddaren <3 (dom är ju livräddarna men eftersom Livräddaren är en Kentlåt :P)

Den döda vinkeln är nom nom nom <33

gillar din stil btw :D vill också ha lila eller blått håååår!! jag är bara tråkig och vanlig fast jag vill klä mig annorlunda




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info