Städningsplaner och allmänt babbel

Jag måste dammsuga mitt rum imorgon. Har tänkt göra det i några dagar nu men aldrig orkat. Men nu måste jag verkligen göra det för det är smuts överallt och det ser inte ett dugg fräscht ut må jag lova.

Jag behöver besöka H&M. Ska inhandla linnen för jag har inga och så ska jag köpa ett par svarta lite basic shorts. Jag älskar shorts, tycker det är superfint, men nu är det för kallt men snart, snart, snart.
Vill åka till Göteborg också men jag får se när jag har råd. Vill träffa HannaH den vackra och så vill jag köpa en Broder Daniel tygkasse och lite annat. Men det blir nog först i april som jag far till den stora staden, tyvärr.

Nu ska jag börja spara så mycket pengar jag kan så att jag kan tatuera mig. Det får nog bli efter sommaren, typ augusti-september för min syster sa att den bleks väldigt lätt i den starka solen som är under sommaren. Det vill jag ju helst undvika så det blir efteråt. Och sen är jag lite rädd för bakterier och sånt där som frodas i värmen. Men det blir i alla fall av någon gång i år.

Jag har kommit fram till att jag inte ska använda löshår mer. Nu har jag dock ett litet dilemma i och med att det löshåret jag köpte sist påstås vara äkta, men mamma säger att det inte blektes när jag blekte det pga. att det är kinesiskt och att kinesiskt hår är väldigt svårt att färga. Någon som vet om detta stämmer?
Håret i sig är det inget fel på. Det är väldigt fint men jag har ingen användning för det. Ska låta mitt vara nu, tupperar det inte så mycket och sprayar inte så mycket heller. Och det växer faktiskt!
I alla fall så blir det nog att jag säljer håret men just nu har jag ingen ork att göra det så det får bli vid ett senare tillfälle.

Nu blir det massor av vatten, för jag är extremt törstig hela tiden, och sen vet jag inte vad jag ska hitta på.
Puss hej!
Anonym

Men ofta, trollhättan ligger ju bara någon timme ifrån göteborg? inte långt ju xD

Anonym

och kostar like 61 kr xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info