Rockin' the hair

God eftermiddag. Idag sov jag fram till kvar i tre, för jag var så otroligt trött. Nu är jag rätt så pigg, så jag fixade mig lite och tog några cambilder, men när jag har tänt min skrivbordslampa så blir det jättekonstigt på bilderna så därför stängde jag av den och använder mig av taklampan istället. Blir mörkt, men tro mig så blir det bättre så än när det var ljusare.
På bilden ser håret ganska mörkbrunt ut, men det är väldigt rödbrunt. Ljust rödbrunt.
Först tyckte jag inte om det, men när jag fixade det så blev det faktiskt förvånansvärt bra och jag börjar gilla det. Får ha boyish frisyr tills min lugg växt ut, och för att den vägrar ligga platt. Den står rakt upp och inte ens plattång, tupperingskam och hårspray kan få ner den. Blö.

Ikväll ska jag dricka cola, för cola är gott. Och så om jag orkar, så ska jag vara social. Finns många fina människor att vara social med, men när orken tryter hjälper inte ens det.

Sen ville jag bara säga att ALLA frågor ni har får ni ställa i min frågebox som ni finner i sidmenyn. Jag svarar inte på frågor i inlägg längre. Så det är bara att fråga på om ni har några frågor, och ni som ställt frågor i inlägg kan skriva in dem där. Jag svarar på allt (:

Puss och hej ♥

Fannii

Du är fin<3

Och det var lite ballt med luggen tyckte jag :3

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Så himla fin!

Bambi

Det blev nice ändå (:

Dima ღ

Så jävla fin är du!

Din blogg också :)

Maskrosmor

Hmm... Jag tycker de dära frågelådorna är jobbiga ju. Man vet ju inte när man får svar, måste springa å kolla själv och dessutom länkas man vidare till en annan sida bara för att ställa en fråga... ogilla De taer bort lite av tjusningen med att kommentera. I varje fall för mig.



Men nu till något jag gillar desto mera, dig. Tacjk för fotot, du ser så himlans söt ut på det. tummen upp

Tilma

Fiint Emelie :D Så söt e du!<3

julia

du är så jävla fin mitt hjärta. <3

jennifer

Oh, you're beautiful girl.

tilda

finis <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info