Here we go again

Idag är en sån där extremt seg, trög och tråkig dag. Orkade inte fara iväg till skolan, trots att jag verkligen behöver vara där. Men imorgon måste jag verkligen, och resten och veckan också och veckorna därefter igen.

Mitt löshår kom idag, och jag gjorde plattångs-testet. Dvs att jag plattade en bit av det för att se om det smälte, vilket det inte gjorde. Och så luktade jag på det några gånger och kom fram till att det luktar väldigt mycket som Salong Safari's hår och då kände jag mig lite lugnare. Det verkar vara äkta!
Färgen är svart, men inte kolsvart så jag behöver färga det en gång för att få samma resultat som mitt egna. Det lär ju bli om ett tag, eftersom pengarna är helt borta.

På fredag är det möte med försörjningsstöd och jag hoppas det går bra. Är lite nervös, för jag är rädd att de ska bedöma att jag inte behöver försörjningsstöd. Och får jag inte det, så har jag inte råd att flytta. Hoppas verkligen det går bra!

Jag har inte så mycket att berätta nu för tiden, men jag hoppas innerligt att det händer lite saker i mitt liv som jag kan berätta om. Bloggen är ju min dagbok, och det är ju lite trist att läsa tillbaka om sisådär två år och se att nehepp, här hände det absolut ingenting! Fast samtidigt kan man ju inte ändra på sanningen. Då är det ju inte längre sanning.

Klockan är strax efter 18 och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på. Måste kolla banken snabbt, för att kolla lite saker. Men det är väl allt.

Take care ♥
Anonym

safaris hår suger ju ._.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info