Hårfärg och agressioner

Jag hittade ingen mahogny färg, men en snygg röd som heter Cherry Red av märket Joanna Multicream Color, som jag ärligt aldrig hört talas om. Hoppas det är bra! Färgen är i alla fall snygg på förpackningen.
Nu sitter jag med blekning i både mitt egna och löshåret. Blir ni förvånade om jag säger att löshåret inte bleks? Nej, trodde väl inte det. Ska anmäla den jäveln som sålde det. Andra gången i rad det är syntethår TROTS att det står att det ska vara äkta. Jag är arg, riktigt förbannad. Skiter ärligt talat i löshår om det här går åt helvete. Är så trött på att ingenting blir som jag vill. Och jag har inte råd att köpa sånt där dyrt löshår från t ex Rapunzel eller Tajmahal. Safari's hår har jag väl råd med, men inte på ett tag. Kan jag inte få ett stort arv av en okänd släkting? Skulle underlätta så enormt.

Soc har fortfarande inte ringt och dem lovade att göra det i början av denna vecka, och nu är veckan snart slut. Ringer dem inte imorgon så blir jag förtvivlad. Jag behöver veta om jag får försörjningsstöd eller inte!
Hildblom

- skribent på http://hildblom.blogg.se/

Sv; ah, har haft kindpiercingar fast tog bort dem, hade problem med dem (infekterade, gjorde ont), dessutom skulle piercaren fixa så det blev perfekt storlek på stavarna när svullnaden var över men han var aldrig kvar på studion då.. :( Sög verkligen. Men har blivigt klen med piercingar haha tycker allt gör piss ont nu :(

Men vill man vara fin får man lida pin! ;D Så ska göra dahlias snart förhoppningsvis! Lite kul ha piercingar som inte så många har :D

- - -

Köpte du löshåret på Tradera eller butik/nätbutik?

Tror den röda färgen kommer bli jätte snygg, sett den i affär (som de flesta hårfärger är i :$) :D

Man vill ha en miljon att köpa hårförläningar o skit för nästan :( lets get famous and get all for free!

Maskrosmor

Du får berätta hur den där färgen blir sen när du är klar. Eller allra helst visa ett foto. Har du ingen bra smink/hårdag så ta ett foto bakifrån vet jag =) De visar ju färgen i varjefall. =)

Tilma

jag köpte äkta BILLIGT löshår på tradera igår, fick det idag och det var äkta för jag har färgat och plattat det :D. säljaren hette HårgrossistenEH. och hade bara massa positiva omdömmen. o som sagt jag lyckades färga det, är skitbilligt oxå, kolla om du kan köpa av den.



http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=2477289

S

Åh, va irriterande människor kan vara >.<

Så patetiskt att ljuga om vad det är man säljer.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info