Everyday rubbish

Jag gjorde ett fynd idag. Köpte ett par mörkblå jeans på Gina Tricot som kostade 199kr men jag hade 50kr rabatt men av någon anledning behövde jag bara betala 49kr. Blev förvånad och frågade om det verkligen stämde men kassörskan sa att det var så och att det var väldigt billigt. Jag höll med och tackade för mig. Jeans för 49kr är det då inte ofta man får.
Hade även rabatt på H&M, 20% på all kosmetika och 50% på valfritt plagg. Dock måste jag spara pengar så jag köpte inget från H&M även om det fanns en del fint. Köpte däremot smink; foundation, puder och ögonbrynspenna i ljusbrunt.
Efter shoppingen gick jag och mamma till Maxi för att handla mat och då köpte jag även hårspray och shampo och lite fredagsgott men jag ångrar det ärligt talat. Det är jättegott för stunden, men jag mår så himla illa efteråt och ångrar det. Och så sparar man pengar om man inte köper sånt också. Och kilon...
När vi kom hem gick jag ut med Tex och sedan åt jag lite mat och efter det sov jag ungefär tre timmar. Drömde en väldigt konstig dröm. Jag, min moster, min döda morbror, mormor, mormors syster (som är död), min syster, min ena kusin jag inte sett på tio? år och Jonna som jag aldrig träffat utan känner via nätet och så var hon syster med min kusin och deras pappa var med och jag har aldrig sett den mannen förut i hela mitt liv. Vi satt i min mormors kök och så kom min mormors systers (Astrid) katter fram. Och hon hade aldrig några katter. Den ena var svart och fullvuxen, den andra var svart med guld-röda fläckar, även den fullvuxen, och så var den en kattunge som såg ut som en leopard. Jag blev förälskad i kattungen och frågade Astrid vart hon hittat så söta katter, men hon visste inte. Det var som sagt en väldigt konstig dröm. Jag blev dessutom helt vinglig och jätteyr så jag var tvungen att krypa runt för att inte ramla omkull. Jag vet ärligt talat inte vad jag får mina drömmar ifrån.

Nu ska jag nog sova, för jag är trött men samtidigt pigg. Har ändå inget bättre för mig så jag kan lika gärna sova bort tiden.
Och Julia, jag måste bara säga det ännu en gång, för det kan aldrig bli sagt för många gånger; du är en underbar ängel sänd från ovan. Du är en fantastisk vän och jag älskar dig så mycket. Din kommentar fick mig nästan att gråta för den var så fin, så ärlig.Jag älskar dig
Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Sv: Tack så jättemkt :D

Bra att du kände något positivt :) Gör mig glad med ska du veta :)

Hehe ja det är grymt snyggt! Jag är ju inte så smärttålig tyvärr. Men jag får kanske tänka så "Vill man vara fin får man lida pin"

Victor

Du är en underbar människa. Kom ihåg de.

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

sv: Ja det tycker jag också att hon borde. Men hon säger bara att det inte är så farligt och att hon har vant sig. Helt sjukt att det ska vara så.

Tack så mycket! Jag försöker så gott jag kan :)

julia

Sv: tack för gratulationerna du fina! <3<3<3



Åh, du är så söt hjärtat! Jag typ sitter och ler som en idiot nu ><

Jag älskar dig så himla mycket! <3

Melinda

Jag såg dig på överby igår! :)



Och jag kan inte förstå hur du kan säga att du är ful, för det är du verkligen inte. Du var hur fin som helst och tro mig, det tycker jag verkligen. ♥



Du är en så bra och fin människa, både på insidan och utsidan Emelie. Så bra. ♥



Tro på mina ord, för jag menar de verkligen. ♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info