Anmält intresse

Nu har jag anmält intresse till två lägenheter och det känns bra, pirrigt. Jag hoppas jag kan flytta så snart som möjligt. Vill så gärna ha mitt egna hem och såklart mina två katter jag ska skaffa! Vad mer kan jag säga än att jag verkligen längtar? Ingenting. Det här känns riktigt bra!

P.S
Jag har alltså anmält intresse till att kika på lägenheterna, inte till att köpa dem.
Rosa

Åh, superglad för din skull! Du förtjänar det verkligen efter allt du gått igenom.

Anonym

är du helt hundra på lägenheterna? har du ens tittat på dem, så dem är fina och fräscha?

Mimi

Åh hoppas verkligen att du kan få en lägenhet, håller tummarna för dig sötnos! :D

Fannii

Fan va bra Emelie, jag är också jätteglad för din skull! :D

Hildblom

- skribent på http://hildblom.blogg.se/

Fan vad kul!! :D

Bambi

Fast du måste vänta tills du har råd med katterna också + att du måste kunna ta hand om dig själv innan du tar hand om någon annan, i detta fall - katterna.

julia

Jag är så glad för din skull hjärtat, men samtidigt kan jag inte sluta oroa mig (förlåt)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info