With ears to see and eyes to hear

Nu sitter jag med silvershampo i håret och har precis kommit in från en regnig promenad i solskenet från ICA. Mysko väder. Åskade för en stund sedan också.

Jag sitter och funderar på vilken hårfärg jag ska ha. Åh, dessa hårproblem. Kan verkligen aldrig bestämma mig! Funderar på orange, alltså knallorange. Tycker det är fint, men det får bli till hösten när det är svalare ute, för sånna toningar åker ur så fort de blir blöta och sommar = man svettas. Så jag får vänta lite.

Det är sjukt varmt i min lägenhet, trots att jag har haft öppet fönstret sedan jag vaknade. Dumma kvava väder. Borde åska mer så luften rensas!

Nu blir det att kolla runt på nätet. Pusshej.
Tilma

hårproblemen slipper man aldrig :/ fast du e alltid fin i dina hårfärger och frisyrer :D (alla jag sett iaf)

Juliet

du kan ju köpa en permanent annars`? c:

rebecca

sv; jaa den är så himla bra! Har du läst Vingklippt ängel med Berny Pålsson också?

Jag får typ ingen känsla när jag läser på engelska, eftersom jag inte behärskar det språket som svenskan, så jag gillar inte läsa på engelska. Läst en bok på engelska. jag vill leva in i boken liksom och det kan jag inte lika bra om boken inte är på mitt medfödda språk :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info