Om dagen och sådär

God kväll!
Jag har sovit hela dagen idag igen. Vaknat då och då men somnat om igen. Vet inte vad det är med mig...
Gick i alla fall upp vid fem-tiden nu i eftermiddags och sen gjorde jag pasta. Dock blev det inte gott för jag hade krossade tomater på och de var okryddade och i det stora hela smakade det väl bara vatten och tomat med tuggmotstånd (pastan.) Ingen höjdare, men imorgon får jag pengar och då ska jag handla!

Har bokat tid i tvättstugan imorgon mellan sju och tolv på morgonen. Tidigt, men det behövs göras. Sen ska jag både dammsuga och moppa golven på torsdag. Golvet vid diskbänken är alldeles kladdigt och jag vet inte vad det kommer ifrån. Lagom ofräscht sådär, men det blir nog bra när det väl är städat.

Har väl inte så mycket mer att skriva om nu. Har ju inte gjort något idag så.
Uppdaterar mer senare/imorgon.
Kimona

Duktigt! :D Vi tvättar mellan 12-17.

Har du planerat något till din födelsedag än? :)



Kramizzz

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Ja:) ska bli jättekul. Trodde aldrig de skulle välja mig xD.



Min påsk har varit väldigt bra ja:). Hur har din påsk varit?♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info