Katastrof

Jag har blekt håret i två dagar nu (tre blekningar sammanlagt, ajaj) och nu har jag tonat det mörklila. MEN såklart, med min vanliga tur, så tappar jag jättemycket hår och halva luggen är av på vissa ställen så den är alldeles hackig. Emergency haircut is badly needed! Vet dock inte hur jag kan klippa mig för jag har inte så mycket hår att klippa. Det här känns inte bra. Måste blekning slita så förjävligt mycket på håret?!
Ska ringa min frisörsalong imorgon och se om de kan rädda mitt hår någon gång denna vecka. Behöver hjälp as soon as possible liksom.
Jävla hår :c
Fannii

Det suger att det ska slita så in i vassen! Hoppas frisören kan rädda det någorlunda!

Förresten måste bara få fråga: har du tagit någon bild på hur det ser ut i din lägenhet än? Jag är sjukt nyfiken på hur det ser ut! :D

Ta hand om dig sötnos!<3

Maskrosmor

Ajaj, varför var du tvungen att bleka det så mycket?

Daniella.

visa det lila :C

Bambi

Trodde att du skulle vila håret och därför ha en mörk färg som inte sliter lika mycket på håret?



Du skulle nog tagit det lugnt med att bleka och tagit några dagar/någon veckas mellanrum mellan blekningarna, så att det inte slits lika mycket.

Lizz

Är så avundsjuk på den som kan bleka håret så det blir vitt utan att knappt slita någonting. :(

Själ är jag naturligt mellanblond men får ändå inte bort det gula ur håret, även om jag bleker och använder silverschampoo blir bara slitet:(

bajs.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info