I ain't got a thing to prove to you

Ännu en dag har snart dragit förbi och jag har inte gjort något vettigt av den alls. Sov länge för jag var jättetrött idag igen. Har många sådana dagar nu igen, där jag vaknar och känner att jag får ligga kvar för att vakna några timmar senare och känna samma sak igen. Hade gärna varit ute idag nu när det äntligen är fint väder nästan varje dag, liksom utnyttjat timmarna. Men det är inte roligt att vara ute själv så det är väl som det är.

Mitt musiksällskap idag är Weezer och de är så bra! Tycker mycket om dem!
På onsdag får jag pengar och då måste jag handla sånt där nödvändigt, som mjölk och smör etc. Min mjölk är nästan slut så jag kan inte göra oboy.

Har pratat med mamma idag också, och hon kommer förbi med gästtäcket på fredag. Julia måste ju ha ett täcke liksom, haha.
För övrigt händer ingenting denna veckan. Får gå ner i tvättstugan imorgon och boka tid innan fredag för jag måste tvätta sängkläder och mina gardiner. Ser så tomt ut utan gardiner!

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kanske ta en cigarett till.

I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene

I ain't gonna wear
The clothes that you like
I'm fine and dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think

Weezer - Pork and Beans
Grym låt!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info