Wtf dude...?

Okej, den här bilden fick mig att börja gapskratta.
Min min säger typ; "dude, what the fuck?"
Haha, min humor är kanske i det lägsta fallet, men minen är oslagbar för min del.

Lisette

söt ju :D haha <3

Lina

Men du är ju bara förjäkla vacker! Det är inte rättvist..

Muff

Söt ju!

elin

du är så himla vacker kvinna!

Fanniii

minen = fanni gillar =D

Bambi

Ser mer ut som en ; "Dude, got some crack?" - min D:

Julia

okej.. jag tycker ju mer.. att det ser ut som.. en.. porrblick.. ><

Jozefine

vacker, galet vacker.

julia

men gud.. du är så sjukt söt! :3



tkr om ditt hår.. och typ allt, assöt.

hampie

- skribent på http://hampie.blogg.se/

jag tycker bilden är asgrym! :]

vilma

- skribent på http://tvhuvud.blogg.se/

Du är sjukt vacker, synd bara att du inte ser det själv. Det gör ont att se någon må så dåligt, och att inte kunna hjälpa, ens det minsta.



Alla som skriver på emochan är drygfittor som inte har något bättre för sig, så dem ska du inte bry dig om, aldrig någonsin.



Dem idioterna som har mobbat dig för ditt utseende är likaså, seriöst, om man är så blind är det ju synd om en.



Och du, jag vet att livet suger, men låt ingen förstöra det mer, inte ens du själv. Även fast det är grymt svårt, får du försöka att fokusera på det bra, och bara omge dig med människor som gör dig glad.



Du känner inte mig och jag känner inte dig, men jag hatar att folk kan vara så jävla äckligt dryga och allmänt störda mot folk som inte förtjänar det, vilket jag inte tror att du gör.



Tjarå




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info