Puff

Vakna - Hem - Handla - Hem - Äta - Dator - Städa - Film

Så ser min dag ut. Och jag är jätteglad att jag fick puffat mitt hår som ni ser, jätteglad verkligen.
Älskar puffigt hår. Vad tycker ni är finast; puff eller platt? C:

Maskrosmor

Ja gillar alltid ditt hår =)



Otroligt härliga ögon du har på headern =) Jättefin föresten =)

tilda

Hej pluttan.

Skulle vara gulligt om du kunde hjälpa mig med min design. Typ fixa en helt ny design och skulle vilja ha en sån personlig meny så som du har.

Puss tilda

Mattias

Naaw så söt :P

tilda

alltså, vill inte ha någon så avancerad design, men typ en så design som du har. inte precis likadan, men vill gärna ha hjälp med att byta teckensnitt på hela bloggen, personligmeny, och lite sånt :)

Kramis!

Tilma

Fy faaan va söt du var här :D

asså ÄLSKAR ditt utseende människa !

ville gråta när ja såg denna bilden. Sötaste människan i världen typ :o !

Puff är finast :)

<3

Anonym

Åhå Emelie, JA, jag vill verkligen ha en desiiign :D <3

Muff

Puff rimmar på Muff



Du är så galet snygg, åh!

Btw, vacker bloggdesign!

Emma

Ah, vad fin du är!

Julia

DU är finast.

Nadja

Jag skulle döda för ditt hår




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info