Kommer inte kunna blogga

Mitt batteri till datorn hoppade ur och jag får inte dit det igen, så ska fixa det imorgon.
Dvs att jag inte kommer att kunna blogga något ikväll, eller vara inne på msn.
Sad, but true.

Nu ska jag vara social med Kortbo ungdomarna och personalen. Hej då!
tilda

du är inte den enda som har blivit uthängd på emochan......



http://emochan.org/emo/thread-181351.html

S

Tråkigt :( Gillar din blogg på nåt sätt.. Känner igen mig så mkt. Det är väl det, antar jag. Hoppas du uppdaterar snart iaf. Kram

Maskrosmor

Är det en Acer du har, där batteriet sitter i bakkant? Bara att lägga det rakt och skjuta in det i så fall.

fia

Hej!

Om du har tid och lust så skulle du gärna få designa om min blogg :) Skriv ett melj eller en kommentar eller något så berättar jag hur jag vill ha ungefär.

Take Care<3

Anonym

Hejsan. Har en fråga som jag hoppas du kan svara på!

När du har använt svart hårfärg, vilken är den bästa? Alltså vad heter förpackningen och vart kan man få tag på det? Helst ska det vara permanent. Om du inte använt något sånt, typ, har du något bra tips om permanent svart hårfärg?



Tacksam för svar :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info