Jag mördar det som kallas vackert med min fulhet

Jag är så ful. Så sjukt jävla ful.
Mår illa av spegelbilden. Ännu värre nu, nu får jag kväljningar.
Jag tänker inte visa bild, för jag kan inte med att utsätta er för det groteska monster jag är.
Så ni får leva med endast text fram till att min lugg växt ut igen.
Det som stör mig mest efter luggen är hur det lila och rosa verkligen krigar emot varandra. De skriker som galningar, och det ser vedervärdigt ut.
Hur ska jag kunna visa mig ute, när jag knappt vågar visa mig för de andra på Kortbo?
"Håll ditt huvud högt" säger Kent att man ska göra. Får väl göra det, men är så sjukt rädd för allas blickar och ord.
Vad är det värsta som har hänt ert hår?
HannaH

du är ALLTID vacker min ängel, det tycker många! glöm inte det!



Jag blev klippt i världens värsta frisyr för två somrar sen, typ pottfriss, du kan få se bild någon gång, jag grät mig till sömns varje natt i två veckor, det såg förjävligt ut, som tur är, det går alltid att lösa o hår växer ju ut.. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info