I'm not afraid to bleed

Nu. Nu jävlar.
Nej, jag ska inte ta mitt liv idag. Jag planerar något mycket bättre.
Jag ska skära bort allting. All smärta och all fulhet. Sen, så kommer jag bli en ny människa. En bättre sådan.
En riktig stjärnängel.
Maskrosmor

Du är redan en aldeles underbar ängel.

Empa

Att skära bort smärta och fulhet, det funkar inte.

Det gör bara saken värre.



sv; Hmm, litte härovar egentligen, men mest på tumblr.com, weheartit.com o massa random bloggar oså c:

J O A N N A

Sv: Ja, håkan<3

Blanca

Du får inte ta livet! DU är värd mycket mer<333333

HannaH

du är vacker och aldeles unik och underbar min ängel <3

Julia

Emelie, låt bli. Älskade du. Du är den mest verkliga stjärnängeln. Du är så mycket mer värd än alla andra. Du är så bra. Så vacker. Så underbar. Jag älskar dig. Lämna mig inte, spring inte ifrån mig. Älskling.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info