I'm a beauty killer

I've got a sweet tooth and strawberry youth
You wanna be my licorice and misguided truth
And right now I'll show you how
I'm a beauty killer

Ni får en en dag gammal bild, för att jag ser ut som skit idag- igen. Som alla andra dagar. Men vissa är värre än andra.
Idag sjöng jag och Bambi in låten Pieces av Sum41 som vi ska göra musikvideo till som projektarbete.
Eftersom vi inte sjungt på så länge blev det enormt falskt och vi får verkligen spela in den på nytt.

Sen hade vi massa strul med mikrofonerna också, för inga av proffsmickarna funkade, så vi fick sjunga i ett vanligt headset. Typ awesome c:
Efter skolan drog vi och fotade lite, och bilderna kan ni se under inlägget "Höst 2010".

Sen vill jag även säga att jag har världens bästa vän. Bara så ni vet! :3
Pusshej.
Bambi

Dagen var typ awesome :D

Haha, gillar våran konversation om koncentrationslägren & judar o_o



Jag har världens bästa vän, japp! :D <3

Julia

Du är ju så jävla vacker. Fan.

Nadja

Jag tycker att du är vacker.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info