Döda mig- NU

Jag mår illa. Jag vill dö.
Jag ska skära. Jag orkar inte.
Vill somna in föralltid.
Livet är inte rättvist, för jag förtjänar det inte rättvist.
Jag vill bara  dö, dö, dö.
Överdosera med Theralen och vodka.
Men inte får man ta sin medicin själv här. Neej då.
Jävla svin avalapfwflvnslnlanlvnkhghi jag vill dö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hannah

dö inte hjärtat mitt, du förtjänar det bästa <3 älskar dig, stanna hos mig, stå ut jag behöver dig <3

Victor....

Tänk på löftet

Mimi

En sådan vacker skönhet förtjänar allt du kan få, och mer därtill. <3

Julia

Åh älskling, du får inte dö.. Förlåt, jag skulle stannat inne på msn med dig igår.. Fan.. Förlåt.. Jag älskar ju dig.

elin

<3

Maskrosmor

Älskade vän. Kan jag göra något? Är det något extra som hänt som gör att det känns extra jobbigt nu? KRAM




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info