Bloggdesign

Här kan du kommentera om just du vill ha en personlig bloggdesign!
ellie

Jag vill ha en sötnos! :)

puss<3

Ria

Vaddå, helt bara sådär? O: YESPLEASE isåfall

Tilma

jag vill =)

t

åh, jag vill gärna ha :D

angeliica

Jatack! :) För du gör skit fina designer! :D

victoria

åhh,jag vill ha ! :$

Amanda

Jag skulle jättegärna vilja ha en design! Min är så tråkig och ful och jag vet inte hur man gör för att ändra den :( x)

tilda

designen du gör till mig,

skulle vara gulligt om du kunde lägga in en eller två bilder på Mamegoma, den där söta sälen ^-^ älskar den :3

puss tilda

Nicole

Finns det någonstans där man kan se alla dina bloggdesigner som du lagt ut på bloggen och som folk får "ta"? Älskar dina designer <3

amanda

- skribent på http://soere.blogg.se/

skule vara scyhsst om du kanske kunde göra något liknande som den här tillmig? :)<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info