Back in business

Hej alla! Och nu ska ni veta att jag är rejält arg på Sverige. Inte bara låter vi Sverigedemokraterna komma in i riksdagen, utan även så är dagens ungdomar helt jävla pantade. I princip alla jag känner har någon gång blivit utmobbade på den jävla idiotiska no lifer sidan Emochan.
Nu sist var det underbara fina Tilda som blev utmobbad.
Man kan anmälla internetmobbning till polisen, och om det någonsin händer mig igen tänker jag göra det. Jag tänker inte tolerera massa skit från allmänheten!

I övrigt som ni nu märkt är batteriet i datorn isatt igen. Jag är noll teknisk och vet inte ens hur en Ipod fungerar. Jag håller mig till datorer.

Jag har dessutom fått en faktura från Telenor om datorn, på 602 kronor. 602!
Jag ska bara betala 558 egentligen, så de jävlarna försöker sno åt sig extra pengar.
Det ska de såklart inte få, så jag ska ringa dem.

Just nu sitter jag och bleker håret med Depend's blondering. Ska se om den är bra, annars vet jag inte riktigt vad jag gör. Löshåret är fortfarande rosa. Min tanke är att när jag har det nya löshåret ska jag använda det rosa och svarta som slingor. Kommer nog bli fint tror jag, eller rättare sagt; jag hoppas på det!

Vad stör er mest för dagen?
tilda

jag stör mig på folk som lägger ut bilder och taskiga kommentarer på emochan ... blir så förbannad! :@

Mattias

Dagens människor har inga känslor dom är bara kalla idioter, och lilla snälla tilma med :(, fy! Telenor kommer säkert säga att du har köpt/beställt något med telefonen eller så lägger dom en ful extra avgift :(

Mattias

läste fel btw. : (

musiclord

har för mig att emochan har fått flera anmälningar men inget har hänt, flera jag har känner har hamnat på sidan och anmält men ingenting har gjorts åt saken.

media borde fan kopplas in i detta, eftersom emochan är världens mest idiotiska sida som finns.



och sd kan ju ta sig med sina jävla argumentationer om invandring osv.

Alexz

Sd, Reinfelt, min rygg som gör ont och lite annat :(

S

Att jag inte vill gå utanför dörren, gå till affären eller åka buss. För jag pallar inte alla blickar.

Nadja

Anna Anka, hon stör mig mest.

Tilma

emochan är fan sjukt.

ååh kan du skriva sen om depends blekning var bra :)? jag har alltid funderat på att köpa den men vågar aldrig göra de för ja inte vet om den e bra eller inte xD.

Alice

Det är inte någon stor möjlighet att man kommer någonstans med att anmäla emochan.

Ech har blivit anmält flera gånger förut, inget har hänt.



Jag känner han som startade, och äger, sidan.

Det är därför trådar om mig ofta raderas strax efter att de skapats.

I guess I'm lucky.

E

- skribent på http://chariots.blogg.se/

Bara på dom, hjärtat!



Det som stör mig mest idag är väl ändå SD. Det är sjukt och var är egentligen sverige på väg?!

Men det som jag är glad över är alla dom hundratals som deltog i demonstrationen i Lund nu ikväll!

"INGA RASISTER PÅ VÅRA GATOR!"

angelina

- skribent på http://aslanx.blogg.se/

kom ihåg att du är vacker och stark. det kan aldrig sägas för många gånger.

Tilma

hallå vem fan e mattias ?? och vadå? jag ha inte gjort nåt elakt? :S?

Tilma

sv: Ahaaa nu fattar jag . :) ja blev helt confused. hhöh=)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info