Ärligt talat nu, vem är egentligen hycklare, mr?

Jag hatar allt med mig själv.
Min näsa, den har jag blivit mobbad för. Mina läppar, de har jag blivit mobbad för.
Mina ögon är små och hemska. Mitt hår är inte vackert som det en gång var, då jag var stolt över det.
Min kropp är inte längre smal. Hela jag är en stor, fet äcklig och vedervärdig misslyckad varelse.
Ingen vill ha mig, ingen. Jag vill turligt nog inte heller ha någon tillbaka. Kärlek är inte bra, det förstör en. Och killar? Well, de tänker bara med en sak har jag lärt mig. Antingen med sina hjärnor som skriker efter knark eller misshandel, eller så tänker de med sitt nedre organ.
Skitbra värld, verkligen skitbra värld.
Jag är en väldigt ärlig person. Det är nog det enda som är positivt. Jag har svårt att bryta kontakt med folk och kan umgås även med folk jag rent ut sagt hatar i månader innan jag vågar bryta med dem.
Jag är van vid att bli lämnad.
Jag har gjort två stora misstag i mitt liv; att fortsätta kontakten med Benjamin långt efter att vi gjort slut, vilket var ett enormt misstag. Jag fick lögnar stämpel över mig, endast pga att jag inte vågade säga "Nej vet du, jag hatar dig. Vill inte vara din vän."
Jag är alltid ärlig, men jag är också väldigt rädd och feg av mig.
Jag känner mig ständigt övergiven och behöver något att fylla den känslan med. Därför bryter jag sällan med kontakter, för jag vill inte bli ensam.
Jag är glad över att jag har mina underbara vänner. Bambi, jag älskar dig. Hannah, jag älskar dig och saknar dig enormt. You're the beauty in the dark.<3
Bambi

Dom som inte kan acceptera dig för den du är och måste lägga ut en jävla bild på Emochan är inga riktiga vänner.

Det är folk utan liv.



Jag älskar dig. <3

Maskrosmor

sätter i halsen Vad var det du skrev om dina ögon?



Nu är det dags att du tar och l ä s e r vad jag skriver. Dina ögon är otroligt vackra, de har djup, personlighet, liv och innehåll. De är inte bara ögon, vilka som helst. De är de mest bedårande ögon jag sett. De innehåller ensamhet, sorg, mellan varven lite bus och nyfikenhet. De speglar så många känslor. Många andra ögon är så intetsägande, liksom platta, men de är inte dina.



Jag älskar dig och jag älskar dina ögon.



Det må vara att jag inte kan övertyga dig, men acceptera och förstå att jag älskar dina ögon och dig oavsett vad du själv känner för dem.

Maskrosmor

Du har fel när du skriver att ingen vill ha dig. Jag vill ha dig som vän.



Och känner jag Bambi rätt så är hon otroligt glad över att ha dig som vän. Du betyder massor och åter massor för oss.



Hur kan du läsa ut att ingen vill ha dig av det?

Mimi

Du har fin näsa, likaså dina läppar, och du är vacker som du är, smal eller inte. Och du är inte äcklig, du är bedårande <3

Muff

Du är en galet bra människa Emelie. <3

Alice

Jag kan försöka fixa bort tråden,

men det är inte säkert att jag lyckas.

Jag älskar dig, det vet du.

Och jag accepterar dig, jag har ju faktiskt träffat dig osv.

Kan du smsa, så smsa mig.

Puss, tigern<3

HannaH

Jag Älskar Dig och Du Är Helt Underbar och Jag Lämnar Dig ALDRIG <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info