Vila i frid

Idag dog min morbror. Han blev bara 64 år gammal. Må han vila i frid.
På fredag ska jag, mamma och syster till bårhuset och ta farväl av honom.
Min morbror var som den pappa jag aldrig hade. Han brydde sig, fanns där. Jag hoppas att han har det bättre där han är nu. Utan cancer och utan hjärtfelet som han dog av.
Saknar dig!
Mimi

Åh vad tråkigt :(



Rip :(

Maskrosmor

Kramar om



Beklagar sorgen låter så torftigt... :-( vet inte vad jag ska säga....

emina

beklagar :( <3 finns här om du vill prata ! älskar dig

Anonym

Jag hoppas du inser efter bland annat det här hur andra skulle känna om du försvann. Hur hemskt det är att förlora någon.

Beklagar sorgen btw

Lina

åh, nej, fy vad hemskt! <3 rip

viki

R.I.P så hemskt... :(

Jag vet hur det känns. <3

Finns om du vill prata :)

Kramar

Empa

Åh, hihu :c

R.i.p :(




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info