Tråkig blogg

Min blogg har blivit så tråkig, så nu frågar jag er: vad vill ni ha mer av / läsa om?
Allt färre kommenterar och jag älskar kommentarer så lite sadface är jag allt.
Men ärlig nu, vad vill ni ha mer av i bloggen?

För övrigt för er som inte visste har jag helbturkost hår nu, men ska bleka det när jag får pengar. Och så ska jag spara ut luggen och så ska jag förbli helblond. I think... Hm.
Jag älskar blont hår men även rosa och turkost. Vi får se vad jag gör, men förblir nog blond ett tag. Man får ju inte slita för mycket på håret heller.

När jag tog ut löshåret förut, som jag limmat fast, så hade jag såklart ingen remover till limmet. "Men de sitter ju ändå så löst" tänkte jag och drog loss tränsbitarna. Aj. Och ännu mer aj, fast i mitt hjärta, när stora tuffsar av mitt egna hår rök med. Och det är sjukt mycket lim kvar i håret, som klibbar ihop mitt egna hår till dreads typ. As fult och äckligt känns det. (Inget fel på dreads, men limklet på hår är inte fint)
Vet inte hur jag ska få bort det. Måste köpa remover men jag har inte råd att åka till Göteborg just nu. Någon som har snabbtips på hur man kan få bort det? Överanvända balsam kanske?
Tacksam för tips! :3
Godnatt, även om jag inte är ett dugg trött trots Theralen och 4 stycken S något. Ahwell, livet går vidare antar jag. Måste i alla fall till skolan imorgon, så vill jättegärna sova ett par timmar.

Hej då!
Saga

Jag tycker din blogg är bra som den är! Men hur går det med dedär shakesen du skulle börja med? (Typ allevo)

Anonym

bilder (:

fanni

Din blogg är allt ifrån tråkig! En fantastisk människas liv vill jag läsa om, inte massa random typ modesnack, det finns det tillräckligt med andra blogg om x) men mer bilder speciellt på ditt nyfärgade hår skulle uppskattas! Sorry för att jag varit dålig på att kommentera, skriver från telefon eftersom datorn laggar... Men I will be better! :D. Pusss på bästa Emelie!<3

Maskrosmor

Vadå tråkig? Jag tycker inte alls att din blogg är tråkig. Men om det är något jag vill veta mer om så är det nog hur det är att bo på kortbo. Bor ni i egna rum, delsar ni rum, hur ser rummen ut. finns det toa/dusch i rummen. Hur många personal, personal dygnet runt? Kan ni låsa era rum? Hur fungerar maten, sitter alla tillsammans, turas ni om att göra mat. Görs gemensam matsedel eller hur fungerar det? Berätta mera!

E

Jag tycker din blogg är jättefin. Du skriver så bra så att det gör ont i hjärtat. Fortsätt som du gör.

Anonym

Fler vardagsbilder, som när du är i skolan osv. :)

Nadja

fler bilder, kanske.

Empa

Inte ett dugg tråkig blogg tycker jag, jag rent ut sagt älskar att läsa den. c:

Mestadels för att jag känner igen mej litte, men också för att det är intressant, fett rolig att läsa men ack så hemskt ibland.



och Emelie, du är as fin.

Nicole

Jag tycker att du skriver asbra som du gör nu :) Lite mer bilder kanske? :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info