Shelley är en stilikon

Shelley Mulshine - en stilikon och ett utseende att dö för.
Jag ska nog skippa löshår ett tag, förbli blond och fixa liknande frisyr som Shelley har. Har fått höra att jag klär bättre i kort hår än långt, så vi får väl se hur det blir. Men eftersom limmet inte går bort ur håret måste jag låta det vila ett tag innan jag använder löshår igen, så kort hår it is, for a while.

Sandra

YEAH använd inte löshår! Tycker verkligen du är jättejättejätte fin utan det :)

Empa

Jag har hört att Shelley är från swe, am i right? o:

hon är iallafall jätte vacker, hih.

Lina

ÅH, shelley är ju så snygg! dessutom har hon det coolaste efternamnet ever haha

Lizz

Ben att dö för <3

Åh

Kroppen att dö för <3

Speciellt benen, mhm!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info