Photoshop skolan

Hej alla läsare. Jag tänkte starta ett litet projekt där ni kan ställa frågor som angår bildredigerings programmet Photoshop.
Jag ska försöka förklara så tydligt jag kan med text och bild, och hoppas det finns många som vill lära sig nya saker i Photoshop!
Ta hand om er, vi hörs!
Martiny

kanske inte handlar speciellt mycket om ps, men jag bara undrar hur man fixar bilder sådär på sidan, (som du gjorde med min blogg) ^^ <3

Anonym

På inlägget "vackra ting" finns det en bild och så mitt i bilden är det en rand som är svagt ljusad längst ut och blir till starkare färg längst in (alltså vit) hur får du så att färgen går över från nästan ljus svart till vit? :)

Tintin

Låter som en jättebra idé =)

Btw, älskar din nya design =D längtar tills det kommer upp bilder i headern ^^ <3

Lizz

Bra idé :)

Du kanske kan ge lite tips på hur man redigerar naturbilder fint? (tänkte framförallt på höstbilder) Har passat på att fotat lite nu när alla räden är så vackra<3



E

- skribent på http://chariots.blogg.se/

Du borde berätta för mig hur man får sådana "mellanrum" mellan dom olika delarna i menyn, gumman.<3



Hoppas allt är bra, och jag tycker att vi borde snacka. Kram.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info