Ny design!

 

Om den ser konstig ut för er så hör av er! Såhär SKA den i alla fall se ut!

P.S Tomrummet til höger om mitt namn kommer så småningom fyllas på med bilder (:
Mimi

Jag gillar de, är på något påmind om dig och dina texten. Fint är det iaf :)

Anonym

så ser den ut minsann!

Empa

Litte random här, hihi, men jag tyckte Tomrummet till höger om mitt namn kommer så småningom fyllas på med bilder" lät ortoligt vackert på nått sätt.

F R I D A

Det ser bra ut förutom att menyn sitter snett om du förstår vad jag menar?

Den sitter med till vänster om själva headern och headern börjar i mitten av "OM MIG"

Jag har mozilla firefox kanske någon annan med samma internet som har det problemet? Eller så är det min dator som har tuppjukk ;) Jätte fint annars!

victoria

du gör inte blogg design/header till andra va?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info