Låt oss bli dom som försvann

 

Nästan allt turkost gick bort, men det är lite kvar där bak.
Klippte löshåret kortare, men det blev för kort. Så jag vet inte... Ska jag klippa resten av det också, fast i rätt längd? Vill ha samma längd som Shelley Mulshine har. Vi får se hur jag löser detta!

Idag är det torsdag, imorgon ska jag till Göteborg och ta farväl av morbror. Det kommer bli sorgligt, jag kommer gråta och jag vet inte hur jag ska hantera detta. Det blir för mycket, alldeles för mycket. Varför var han tvungen att dö...?
Jag hatar döden, jag föraktar den. I alla fall när det gäller andra människor. För mig är den en befrielse, en frälsning. Men när andra dör, folk jag älskar, så blir jag rasande på döden och dess sätt att döda oskyldiga människor.
Nu ska jag fixa Tildas design. Vi hörs senare. Puss.
P.S jag vet att bilden är hemskt ful.

Sandra

ÅH se vad fin du är utan löshår! alltså du är jättefin med löshår oxå men tycker inte du behöver det för du är såååå himla vacker som du är.

Maskrosmor

De där fotot gillade jag. Det var något med det, kan inte säga vad, men jag bara älskar det... =)

Emelie

Du är fin Emelie.

Jätte vacker.<3

emina

DU ÄR ALLTID LIKA VACKER EMELIE ! DINA BILDER ÄR ALDRIG FULA<3

Anonym

Fin du är! <3

tilda

du är vacker <3

Daniella.

Du har blivit riktigt söt ju.

roxy/musiclord

gud vad vacker du är emelie!



förresten hade vi fixat klart min design eller vare lite kvar på den? :(

Mimi

Du är bara så himla fin! <3

Julia

Bilden är så otroligt vacker. Du är så vacker kära du.



Så som du ser på döden kring andra människor, så ser jag på döden kring dig. Jag vill inte att du dör. Jag vill verkligen inte det.



- Jag saknar dig -

fia

söt tjej!

sorgligt med din morbror ):

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info