Låsa vs inte låsa

Okej, det är sjukt många som bett mig att inte låsa bloggen, så nu tvivlar jag.
Jag vill ju egentligen inte låsa, för om jag gör det kan inte andra i samma situation läsa, och det vill jag att de ska kunna. För läser man om någon som mår likadant som en själv så känner man sig inte fullt lika ensam.
Så nu är frågan; att låsa eller inte låsa.
Anonym

lås inte.

Erica

- skribent på http://chariots.blogg.se/

INTE låsa.<3

Anonym

LÅS INTE!

Lina

du gör exakt som du känner för. du kanske ska blocka idioterna istället, om det går? puss<3

Nadja

lås inte, men det är ju upp till dig.

förstår om du vill låsa, hoppas då i alla fall på att få fortsätta läsa den och få lösen.

Anonym

Vill egentligen inte att du ska låsa.

Din blogg ger väldigt mycket insikt i andras mående, vilket är viktigt eftersom en del behöver bli av med lite fördomar.

Om det beror på Emochan-idioterna... Kanske det är en lösning att låsa tills de tröttnat & ha en tillfällig blogg så länge?

Att hoppas att de skaffar ett liv är nog inte lönt, men tröttna lär det.



Haha, förlåt om jag kommenterar två gånger på en dag, jag känner mig lite som en stalker.

F R I D A

Inte.. <3

Men förstår dig, om du väljer att göra det.

Mimi

Jag håller med "Frida", vill inte att du ska låsa men förstår ändå om du gör det

Anonym

LÅÅÅS INTEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maskrosmor

Vill inte heller att du skall låsa bloggen. Men jag förstår om du väljer att göra det. Jag har ju själv valt att splitta min blogg i två delar pga uthängning. Men hade jag inte haft barnen att ta hänsyn till hade jag nog fortsatt skriva öppet. kram

victoria

lås inte.

Emelie

Lås inte bloggen Emelie!

Jag vill läsa den .. <3

Manda Keyzi

- skribent på http://killdoll.blogg.se/

Lås inte bloggen! De finns så många som behöver läsa den! <3

Sandra

Som alla andra skrivit,förstår ju om du låser bloggen för det är klart du ska känna dig trygg på din egen blogg och inte ha en massa idioter som skriver elaka saker.

Saga

Lås inte :(

Tintin

Tycker det är väldigt synd om du låser, men du ska så klart göra det som känns bäst för dig <3



Ps. Om du bestämmer dig för att låsa vill jag gärna ha lösenordet =)

Michi

lås inte D:

Veronika

- skribent på http://verrran.blogg.se/

inte!

Johanna Birgersson

inte låsa :(

Blanca

Snälla lås inte bloggen!

Du har hjälpt så många att ta tag i sina problem och förstå att världen är full av möljigheter!

DEt ör helt upp till dig, men jag skulle bli jätteledsen om du låste din blogg och att jag inte kunde läsa den. Älskar att läsa din blogg, för jag förstår vad du menar. Det känns som att din blogg har hjälp mig genom det svåraste tider jag haft... snälla, att läsa din blogg gör min dag <3333




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info