Ikväll

Ikväll låser jag bloggen. De som vill ha lösen får skriva någon slags kontakt adress så ni kan få den.
Kommentera detta inlägg om du känner att du vill fortsätta läsa, men du måste skriva någon adress till dig så jag kan skicka lösenordet.
Hoppas ni alla har det bra. Och Emil, tack för din fina kommentar. Men jag rör mig redan, går varje dag i ca 45-50 minuter. Inte mycket, men iaf något. Ungefär en halv mil blir det, eftersom jag går 2,5 kilometer gånger två. Aja hoppas någon vill läsa. Ta hand om er, puss. Ni är bäst...!

Jag hoppas att få fortsätta läsa bloggen!

kram.

piggelin @bdb

jag vill läsa din blogg vackraste<3

Saga

Jag vill gärna fortsätta följa ditt liv. Du kan kontakta mig på fb - Saga Eriksson.

Tack =)

Lina

Jag vill! Om jag får..? Om du vill, om jag får, kan du skriva den i pm på Facebook eller som en kommentar på min blogg, kommer inte publicera kommentaren i sådana fall.

Puss, saknar dig fina! <3

Ludwig / Mira :R

Jag vill ha wtf!

Skriv på msn ? C:

mimmi

får jag läsa dig?



min mailadress är; [email protected]

Empa

Jag vill jätte gärna ha lösenordet fina du.

[email protected] hjaa, bara att maila oså <:



och som svar på din kommentar; Tack så himla mycket, åh, du är för rar och snäll ska du veta.

Och du, du är värdefull. Glöm aldrig det.

<3

Michael

[email protected]



:)

Anonym

Hej. Jag är en av alla dina läsare som läser din blogg en hel del. Tycker du skriver sjuk bra. Och skulle gärna vilja forsätta läsa din blogg..

[email protected]

Emelie

Jag vill läsa.. inne på den varje dag och även kommenterat nån gång. Emelie Byström @fb

fannii

Jag vill läsa emelie! Du kan skicka det i en kommentar på min blogg när du får tid! Ha det bäst emelie<3

"Scurfs"

Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg!

Trots att vi inte talat så mycket så bryr jag mig verkligen om dig, du är en så söt & försiktig liten person.

Hoppas vi kan talas vid på msn snart igen, så kanske jag kan få adressen till nya bloggen där?

(Det är jag som heter elinovska@... osv.)

Ta hand om dig tills vidare!

Muff

Jag vill väldigt gärna fortsätta läsa bloggen vännen. <3

Du kan skicka lösenordet i ett meddelande till Melinda Söderblom på Facebook, jag är vän med dig där tror jag!

Nanaki

Jag vill gärna fortsätta läsa :)



min mailadress: [email protected]

Karin

- skribent på http://nogg.se/edward

Hej jag har läst din blogg ett tag och jag tycker du verkar vara en underbar tjej. Skulle aldrig skriva något dumt om dig, eller någon annan för den delen, tycker sånt är patetiskt omoget

Får jag läsa din nya blogg? Isåfall kan du skriva i min GB eller kommentera en bild. Eller skriva till [email protected]

Styrkekram till dig fina tjej :*

HannaH

ge mig lösen på min blogg? <3 ja vill läsa

[kampen tillbaka]

jag vill gärna ha lösenet, skicka

till [email protected]<3

Sandra

JA jag vill fortsätta läsa! :) tycker din blogg är jättebra och intressant. Så snälla söta du skicka ett mail till [email protected]

Kram!

kaajsa

jag vill gärna ha lösenordet :)

du kan skriva det till www.kajsawermelin.blogg.se :)

mikaelah

jag finner stöd i din blogg.

[email protected] :*

Emma

Jag vill jättegärna fortsätta läsa din blogg, du skriver så otroligt ärligt och bra! Du kan skicka lösen via facebook, Emma Lönnestål. :)

Maskrosmor

Klart jag vill fortsätta läsa =)



Vet ej vad du vill ha för kontaktuppgift men enklast är om du antingen skriver kommentar till min blogg (som jag givetvis inte) postar eller om du mailar mig på facebook eller min comhem adress. Tror du har den, men blogg och facebook har du i varje fall.



Sköt om dig vännen... Kram

Michi

Hotmail är väl okej? O:



isf [email protected]

skicka bara som ett mail så kommer ingen åt förutom mig :'D bra va'?

Jozefine

jag vill fortsätta läsa. åh ja.

[email protected]

Julia

Älskling, jag vill fortsätta läsa.

- [email protected].

- Julia Nyman @ facebook.

Lizz

Du kan väl skicka iväg ett mail med lösenord om du låser. Han läst din blogg så länge nu att jag skulle sakna dig så otroligt mycket om jag inte får fortsätta läsa.

[email protected]



Finaste Emelie. <3

Josephine

Jag vill forsätta läsa bloggen =)

[email protected]

Phelicia Hellström

- skribent på http://[email protected]

Jag vill verkligen fortsätta läsa din blogg. En favorit, helt klart. Du kan skicka ett PM på facebook eller melja mig lösenordet. Om du nu vill.

Nicole

Jag vill läsa din blogg :3

[email protected]

linda.

jag vill gärna fortsätta läsa! [email protected] (störd adress jag vet)

Martiny

jag vill gärna fortasätta läsa finaste du<3

skriv PM på facebook?<3

Anonym

Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg. Adress... Du kan skicka pm på bdb; touchshriek

Lisette

Jag gillar din blogg sötnos. Vill fortsätta läsa den <3 Skicka till [email protected]

Nadja

jag vill fortsätta följa.

du har ju mig på bdb

katrin

vill gärna fortsätta läsa, skicka mejl till [email protected]

Tack på förhand sötnos :)

Emelie

- skribent på http://eekzie.blogg.se/

Jag skulle verkligen vilja fortsätta läsa din blogg! du kan skicka till: [email protected]! :>

matilda.

vill hemskt gärna fortsätta läsa.

[email protected]

Jossan

Jag vill gärna kunna läsa din blogg! [email protected] är min mail!

maria

lås inte </3

citosfantasi @ bdb

[email protected]

Anonym

ha den öpppppen! heheh ;*



[email protected]

Evelina Juthberg Blinned @ fb

hampie

- skribent på http://hampie.blogg.se/

Jag vill




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info