Don't wanna be just like you

Ni får en gammal bild, men lite pimpad. För jag är sjuuukt sugen på att pierca earl! Det är så snyggt. Provade även kindpiercing (i Photoshop) men då skulle jag vara tvungen till att ta ut mina angelbites för det skulle se WAY too much ut annars.

Idag är jag ledig från skolan då jag inte har någon lektion. Funderar på att göra mig i ordning, men vi får se. Kameran hatar mig nämligen.

Igår följde jag med personalen och handlade. Tunga kassar kan jag lova! Köpte även två krämbullar var till mig och Bambi, men godiset jag tänkt att köpa kunde jag inte betala, så kollade mitt saldo på kortet och mina 50 kronor har mystiskt nog försvunnit!

Imorgon ska jag till stan för att lämna tillbaka byxorna jag köpte på Gina nu sist. Dragkedjan åker ner hela tiden nämligen. Inte trevligt.

Nej nu ska jag fixa mig, har inget bättre för mig.

P.S vi får se om jag byter blogg eller inte. Jag kanske sätter lösen på denna istället. Vi får se om jag orkar stå på mig.

Och du som frågade hur många stygn jag fick sy så blev det 26 stygn.
Hej då!

Maskrosmor

Jag hoppas du behåller denna blogg för du har så himla mycket skrivet i denna... Men sätter du lösen hoppas jag på att få fortsätta följa ändå.

Emelie

Jag hoppas också du behåller bloggen.

Du verkar helt underbar.

Du är unik, glöm aldrig det!

<3

Lina

det var jätte fint på dig!

Anonym

Jag tror du skulle passa i septum men earl var väldigt fint på dig. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info