Dagen i Götet

Hej alla glada och deprimerade!
Idag var jag som sagt i Göteborg med syster, och gick nästan vilse på väg till och från Kawaii Design. Och vet ni? De hade inte ens fått in löshår eller lim! Så helt i onödan att jag och Kimona ens plankade den där spårvagnsturen.
Köpte svarta piercingar, men ena mouchen's stav är 9mm och den andra 8mm. Trodde inte det skulle vara någon stor skillnad, men den ena sticker ju verkligen ut! Måste köpa ny så den också är 8mm nästa gång jag får pengar.

Köpte i alla fall löshår på Salong Safari istället, en mycket trevlig kvinna till skillnad från den ragatan som brukar vara i kassan hjälpte mig jättemycket! Gav mig en del tips och trix och sisådär. Köpte även lim därifrån, någon som vet om deras lim är bra? De hade inte Liquid Gold nämligen.
Har köpt en burk turkos hårtoning också, som jag ska slinga löshåret med. Kan bli kanoners, och det kan bli skitfult. Vi får hoppas på det första alternativet.

Kimona ska hjälpa mig limma fast håret, men hon verkar ha insjuknat så jag vet inte hur det blir. Hon mår illa.
Hoppas verkligen hon orkar hjälpa mig ändå! Kommer aldrig klara det på egen hand, eller kanske... Jag får se. Känns nervöst att limma för första gången, man vill ju att det ska bli bra.
Å just ja! Köpte lösögonfransar också :D sånna jag hade sist, för jag älskar dem. De är så fina!

Bild på hur håret blev kommer ikväll, om håret blir bra / om syster orkar hjälpa mig. Bye!
Maskrosmor

Ser fram emot att få se foto =)



Appropå hår, ta en kik i min blogg =)

Maskrosmor

Nu kan du iaf se i min blogg hur mitt hår blev =) Hur gick det med ditt?

My

Snygg blogg, allt väl?

Kimona

Fisklim

M

Har en fråga: Vad använder du för foundation? Vad heter produkten? :)

Anonym

vad menar du med att du limmar håret? :o




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info