Årstider och högtider

Jag sitter hemma hos mamma och funderar. Jag måste hela tiden hålla på med något för att bryta tankarna och rösterna som skriker "Ni kommer dö ut, det är ingen vits att leva när ni ändå kommer dö ut."

Jag var så fruktansvärt sugen på att fota, trots att kameran jag har är kass. Bilderna ser ni i inlägget under.
Kommentera gärna (:

Skrev en dikt förut, men minns den inte. Mitt närminne är väldigt dåligt förstår ni.

I november ska jag tatuera mig har jag bestämt mig. Det blir antingen Hello Kitty under nyckelbenen eller så blir det mitt namn på höger handled. De kostar lika mycket att göra, så nu är det bara att grubbla över vilken som skall göra först. Idéer?

Snart är det jul, men innan dess kommer höstlov och halloween! Halloween är nog den bästa högtiden som finns, efter jul. Jag hatar egentligen julen, men den är onekligen bedårande med alla ljus och färger. Och nyår är riktigt fint med fyrverkerierna. Men det är något med halloween jag älskar, vad vet jag inte riktigt, men det är faktiskt väldigt roligt att samla ihop ett gäng och klä ut sig till något och ha det riktigt roligt! Eller att ha en mysig filmkväll hemma eller hos någon vän. Vilken årstid och högtid tycker du bäst om?
Min favorit årstid är nog våren/försommaren. Det är verkligen fint! Och sen är nog halloween roligast.
Pusshej!

Sandra

du är så fruktansvärt söt! :D

Lina

min favorit årstid är nog våren... eller hösten. någon favorit högtid har jag nog inte.

saknar dig fina <3

Maskrosmor

Hmm.. svår fråga... Tycker nog att julen är mysigast med juldofter, julmusik, tänka ljus, sprakande brasa och varm choklad. (avskyr dock julmat, undantag sill och lax).



Men våren är magisk den med då man liksom ser hur allt vaknar till liv igen.

Julia

Fyfan vad du är vacker.

Muff

Vilken vacker bild på dig Emelie. <3

Din tatuering kommer säkert bli kanon!

Jag gillar hösten och sommaren allra mest. Höst för att det är så fina färger ute och sommaren för att det är grymt härligt väder (oftast) och mycket konserter och man träffar både nya och gamla människor.

Vi har inte pratat på ett tag nu och jag saknar dig verkligen, så vi får höras snart och även om vi kan ses någon gång nu snart också. <3

Du är en grymt bra vän och jag är så glad att jag har hittat dig plus att jag älskar din personlighet och jag önskade verkligen att du visste hur fantastisk bra du är för det är du. <3

fia

vad kostar tatueringarna? :D

Anonym

Vilken jättefin bild, du är verkligen söt tjejen!

Sara

Gud, fyfan vad jag älskar din jacka!

Vart har du fyndat den?

E

- skribent på http://chariots.blogg.se/

Så himla söt du är!

Mattias

du är söt(:

Mimi

Du är ju helt gudomligt vacker verkligen *avis'

Anonym

du är fin.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info