Svar till ännu en anonym

Ditt svar till min fråga "varför?" var att jag aldrig laddar upp bilder längre. Så, det är det allt handlar om? Bilder?
Dessutom kan jag inte ladda upp bilder eftersom jag bor på ett sjukhus.
Om man bara kollar någons blogg för att den laddar upp bilder så har man ju ingen respekt för människan i fråga. Man är mer än bara ett ansikte och en kropp. Man är en människa med känslor, hjärta och själ.
Maskrosmor

Mycket bra skrivet och jag håller verkligen med dig.

Maskrosmor

Sv - Jo, jag håller med dig. Därför gör jag vad jag kan. Har bl.a skänkt lite kläder fast de e länge sedan nu. Har för långt till någon av Stadsmissionens insamlingar, men jag förslöker hjälpa till att sprida budskapet. Vill du också hjälpa till med det? http://www.stadsmissionen.se/Geochhjalpa/nyheter/Hjalp-oss-att-bryta-en-gammal-jultradition/



Kanske har du även egna erfarenheter att bidra med eller egna åsikter som kan locka flera att läsa och skänka eller sprida vidare =)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info