Slutskrivet på ett tag

Jag har skrivit 23 sidor på min självbiografi. Det är inte mycket, men i alla fall en början.
Men otur som jag har så visade det sig att det bara var en trial (en testversion) av Office, så nu kan jag inte fortsätta skriva utan måste skriva ut det jag skrivit och börja skriva i något annat dokument. Jag har alltid sån otur.

Idag har jag sovit bort dagen som jag gör varje dag här. På fredag är det dock möte med soc, BUP och cheferna för båda och vi ska disskutera boende. Ulrik, min kontaktperson utöver Frida här på 57an tror jag får egen lägenhet fast i ett område där fler som mår dåligt bor och så finns det en personalbyggnad så de kan komma när man behöver dem. Det tycker jag låter rimligt så jag hoppas på det. Så länge man får gå ut, ha internet och ha sleepovers så är jag glad. Hihi.

Från och med idag (och denna gång menar jag det) är det slut med godis. Bara choklad ska jag ha kvar, för jag insåg idag hur äckligt godis är. Det smakar ju bara skit egentligen, medan choklad smakar ljuvligt. Jag vet att jag sagt det förr, men idag tog jag faktiskt ett bra steg inom maten också så jag känner mig lite stoltare. Och minus godis kan det här ju gå riktigt b ra.

Jag undrar vart alla kommentarer och läsare tog vägen? De som kommenterar är i princip två och samma personer och det gör mig fundersam. Jag kan ju inte ladda upp bilder eftersom jag inte får ha kamera här, och det finns inte direkt något att fota här heller. Jag menar, hur kul är det att fota ett sjukhus och en patient?

Täckningen försvinner ideligen och det stör mig. Den är död nu så får posta det här senare när den väl vill fungera som den ska. Jag-hatar-allt-här.

Eftersom jag är så beroende av internet i och med att mina allra största intressen och de flesta kontakter finns där är internet verkligen något för mig. Jag pratar ju inte i telefon så därför blir MSN ett bra alternativ till att hålla kontakten. SMS funkar, men jag har i princip aldrig några pengar på mobilen vilket är sämst.
Sen har jag ju bloggdesign och bloggandet som stora intressen. Jag älskar att skriva och älskar att göra bloggdesigner.
Men nu ska jag försöka få täckning, hold on.

EDIT: Det tog mig 4 timmar att få täckning. Inte okej.
Muff

Saknar dig vännen. <3

Maskrosmor

Jag kommenterar inte alltid och inte alla inlägg, men jag läser allt du skriver och jag tänker på dig och jag hoppas, önskar att du ska få må bra, att du ska få uppleva hur det känns att verkligen må bra... Du är värd att få må riktigt riktigt bra!

Maskrosmor

Föresten.. tack för din kommentar förut. Jag blev så otroligt glad då jag läste den =)

Mimi

Jag älskar dina bloggdesigner, dom är alltid så fina. Jag ÄR avundsjuk. Hoppas du får komma därifrån snart så du slipper de, och att du får flytta till de där stället du skrev om... de verkar bra :) Krya på dig <3

Mattias!

Det är oerhört skön att sova bort en dag då och då , Hoppas du får ett eget boende :) och att allt annat blir bra också! Ha det super Kram / Mattias

emina

JAG SAKNAR DIG MIN ÄNGEL <3 :(

Anonym

läser din blogg dagligen vännen.

är bara dålig å att kommentera.

men jag finns och jag bryr mig.

Julia

Jag saknar och älskar dig. Och jag hoppas att det blir bra, att allt löser sig snart så att du har ett HEM.

Jag tänker på dig.

<3

HannaH

Min fina ängel, jag läser varje dag, varje gång du uppdaterar, jag är bar urusel på att komentera. hoppas du kan få egen lägenhet, så kommer jag och hälsar på, puss min vän <3

fannii

Sorry för att jag har varit dålig på att kommentera, men jga har lämnat in datorn på lagning och skriver från mobilen vilket är extremt frustrerande med dessa små knappar :O men jag ska bli bättre!

Puss<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info