Septum i alla fall?

Om dessa kan ha septum plus angelbites och snakes så kan väl jag också?

Maddis

Hej! Jag skulle vilja intervjua dej med lite snabba frågor till min blogg.

Om det är lugnt så kan du ju svara på frågorna jag skickar,för jag vet inte riktigt vart man kontaktar dej mer än här. Du kan skicka svaren till [email protected] - Tack på förhand!



Vad är ditt namn och hur gammal är du?

Vart bor du?

När startade du din blogg?

Varför skriver du blogg?

Vad följer du för slags bloggar?



Vad gör du på fritiden?

Gillar du julen?

Om du skulle vinna 50 miljoner,vad är det första du skulle göra?

Vad är det bästa du vet?



Hund eller katt?

Natt eller dag?

Långt hår eller kort hår?

Lägenhet eller hus?

Varmt eller kallt?

tilda

ja du ska ha septum! :D

emelie

u sure can!

Cilla

Är så snyggt, själv har jag septum, snakebites och vertikal lambret :) Funderar på angelbites också.

Carolina

Känns som jag glor igenom din blogg allt mer och mer. Haha, menmen! Jag tycker fortfarande inte att du ska ha septum, som sagt, tror earl passar dig mycket bättre! Sedan kan du ju tänka på att att skaffa septum ändå. Det är bara synd om man inte passar i det, för känns gör det! Och så är det pengar som brinner upp.

Maskrosmor

känner mig helt vilse och borta när jag läser detta inlägg. Vad sjutton är alla dessa ting du nämnt i bloggen? vad är vad?

Fannii

Jag tror du skulle passa i vad du än väljer! Men jag röstar nog ändå för earl med tanke på att du redan har en i näsvingen :3

Anonym

klart du skulle!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info