Pissed

Kvar tills måndag. MÅNDAG.
Jävla biståndsföreträdare kan inte masa sig hit förrän då och det innebär att jag kommer få stanna här i hela tre extra dagar. Jag ORKAR inte.

Som om inte det vore nog så är jag förjävligt sårad och ledsen. Jag-hatar-allt-och-allt-hatar-mig.

Med tårar i ögonen skriver jag vidare på min bok, minns och gråter över det som hänt - och det jag gjort.
Jag hatar hur jag behandlat andra människor. Jag har varit förjävlig mot så många.

Mer djupgående skriver jag inte här.
Sandra

Ta hand om dig.

Maskrosmor

kramar om Det är svårt att ändra det fäörgångna mern framtiden råder du över. Ångrar du hur dui betett dig mot folk tidigare så kan du ändra på det genom att bete dig bättre mot folk nu och kanske be några om ursäkt.



Jag själv växte upp och blev mobbad i skolan. Några av mina plågoandar från då har jag kontakt med nu som bett mig om ursäkt och det är en frid inom mig efter att de bett om ursäkt.

Amanda

Åh, jag skulle jätte gärna vilja prata lite med dig, du verkar som en jätte bra människa, som har råkat ut för en massa hemskheter.



Jag hoppas du klarar dig i de tre extra dagarna.

Jag tänker i alla fall på dig ska du veta.

Anonym

varför släpper dom inte ut dig när dom säger?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info