Ovisshet nr 3

Imorgon blir det äntligen av. Då blir det möte med socialen, BUP och vuxenpsyk, och så mig.
Vi ska äntligen disskutera boende frågan och jag hoppas fan socialen hittat ett boende åt mig, för platserna på psyk är fulla och det finns de som behöver min plats mer än jag gör. Vill inte hindra någon från att få hjälp...

I alla fall:
10:00 - Klippning
11:00 - 14:30 - ingen aning, hemma kanske?
14:30 - God knows when: möte

I alla fall troooor min kontaktperson att det var halv tre. Men han var inte säker. Så ah, vi får väl se hur det blir.
Maskrosmor

Men va knöligt att de inte har koll på tiderna. Du får berätta hur mötet gick sen. Ja hoppas på det bästa...

Fannii

Sorry om det blev en kommentar nyss, kom åt enter D:

Skönt iallafall att mötet blir av nu! Lycka till Emelie<3

Mimi

Sv: Filmen var ingen höjdare, nej :/

Therese

Hoppas att det går bra Emelie. :) <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info