Ny frisyr

Bild på nya frisyren. Glömde skriva att jag klippt mig - äntligen!
Blev faktiskt nöjd, och mitt hår är äntligen vitt!
På bilden har jag även min nya basker, som jag älskar, samt ett nytt läppstift från Viva La Diva som heter något med pink. Den är mellanrosa med massa glitter i. Jättefint faktiskt!

Senare idag ska jag och mamma se den nya Harry Potter filmen, del 1!
Kommer bli jättetrevligt, fast den är så lång, 2 och en halv timme. Får försöka att inte bli rastlös.
Gillar du Harry Potter filmerna mer än böckerna? Jag tycker nog lite mer om böckerna, men filmerna är ju sjukt bra!

isabella.

- skribent på http://zie.blogg.se/

vad fin du är!

HannaH

du är så himla fin!!!!

Anonym

SNYGGO !!! <3

victoria

så jävla fin är du!

amanda

vill du bli dagens blogg? klicka in på detta inlägg då: http://soere.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-1811-10.html och säg att du är med :) kram

tilda

lika vacker som alltid.

Emma

åh, vad fint det blev!

Anonym

Superfint!

Maskrosmor

Personligen föredrar jag böckerna framför filmerna. Men vist, filmerna är riktigt bra de med. Fast ja har itt sett alla.

Empa

Emelie, du är himla fin.

Bilden gjorde mej riktigt glad ska du veta, hih.

Bambi

Din nya frisyr passar dig :D

Mimi

Så sjukt fint de blev, de passar verkligen dig! <3

fannii

Jag tänkte att jag INTE skulle vara som alla andra och säga hur fin du är! Men jag antar att jag får vara en i mängden bland kommentarerna till det här inlägget. Du är fin, din nya frisyr är jättefin och men vänta... En bild?! Hur kan det komma sig förresten? :o va roligt! :D ihi nu blev jag iallafall lite glader!

Nu ska jag slutar skriva massa random, du är fin och jag tycker om dig, nu har jag fått det sagt, PUSS<3

fia

du är riktigt fin emelie! :)

take care<3

Muff

Åh vad bra det blev! Passade dig jättebra! :)



Jag har aldrig läst Harry Potter böckerna så jag vet faktiskt inte.. $:

Hoppas du har haft en toppendag!

<3

Anonym

hur har du fått ditt hår så vitt? :(

Tilma

så söt :D

elin

snyggfia!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info