Kan ni tänka er...?



... att det här en gång var jag?
Vart tog utseendet vägen?

Lina

emelie, du är vacker.

Åh, jag måste till HM, hihi :)

och vi saknar dig med, söta du <3 hoppas du får flytta till en egen lägenhet snart. puss <3

Ami

Du är lika fin nu som då gumman! du kommer alltid att vara fin :)

sars

du var, är och kommer alltid vara vacker -

Lisette

Du är fortfarande grymt vacker <3

Muff

Du är lika fin nu som då. <3

Saga

Finis =)

Fannii

Du är fin nu med, det tycker jag verkligen. Jag har alltid berundrat ditt ansikte och dina vackert blå ögon.. Ryser lite för de är så fina! :*

tilda

babe, you'r still beautieful <3

Nadja

vacker

Julia

Du var snygg då, och du är snygg nu. <3

HannaH

du är fortfarande lika vacker som då älskling, du strålar! <3

Fannii

Emelie I need your advice! Jag tänkte kanske skaffa löshår om jag har råd vill säga, men jag tänkte fråga vad du använder för hår? Syntet eller äkta? Ditt är ju så fint c:

Tack på förhand <3

bec

emelie, du är så jävla vacker du vet inte! det har du alltid varit. OCH jag har sett dig både utan & med smink, i skit dagar, i bra dagar, och guess what, du är (verkligen) fin.

sandija

snygg blogg! :D

danni

du är säkert minst lika fin nu. första gången jag såg dig var på kållered station för x antal årsen, med "benji" eller vad han kallades, då tyckte jag med att du var skitsnygg.



skulle vara trevligt att träffa dig någon gång hihi.

mio

åh, het!!!

men du är fortfarande så himla fin. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info