Hur det kommer se ut

Som jag har nu.

Så som jag ska flytta dem.
Visst ger det ansiktet ett ltet mjukare intryck än det jag har nu?

Och ja, jag har inbyggd cam i datorn, men jag ser alltid så skabbig ut så jag vill helst inte använda den.

Anonym

Ååh sniggt ! :>

Kommer du höra av dej till

dom som ville ha den rosa gratisdesignen

eller är det bäst om man mejlar dej ist? : ))

fannii

Söt!<3

Då förstår jag hur du kan ha nya bilder, blev lite förvirrad där ett tag <:

bec

che G <3 äääälska :)

Evelyn

- skribent på http://evv.blogg.se/

men du kommer ju få två ärr precis brevid dom nya piercingarna om du flyttar dom så :/?

Anonym

Du passar så bra i kort hår!! :D Skitsöt ^^ Och angående piercingärr, jag hade monroe piercing i mer än 2 år, tog ut den i år och jag har fortfarande ett litet ärr, det kommer inte växa igen tror jag :o

s-iw

meen, vad söt du är! :)

Muff

Det kommer bli galet snyggt finis!

<3

Empa

Du är massa fin o söt. ♥

jennifer

finfinfin




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info