Höst VS Vinter

Vilken av tiderna gillar du bäst?

Btw, måste säga att jag älskar dollielove, dolliecrave, cherrybam och alla de där sidorna. Grymt fina bilder har dem, därifrån har jag hittat alla mina småbilder till collagen.
Kärlek!

Mimi

Åh båda är ju jättefina ;o Men vinter är nog finast ;D

Mattias

Båda är finast men Vinter är vackrast :)

Lina

hösten tror jag :) älskar de varma färgerna på löven mot den gråa himmelen :)

Julia

Jag gillar båda bilderna väldigt mycket!

Tror det beror lite på humöret vilken man gillar bäst. För vinter kan vara jävligt vackert och mysigt. Med en massa puffig snö. Men höst är så vackert med alla färger, och då de lite varmare färgerna!

Fannii

Dina ögon är så sjukt fina Emelie! Jag beundrar dem verkligen :3

Jag måste nog svara vinter på din fråga, höst är baraa drygt när det är så himlans mörkt. På vintern blir det åtminstone lite ljusare med all vit fin snö (om det nu kommer någon).

Vad tycker du ? :D

Maskrosmor

Tror det är höst? I varje fall den vänstra är min favorit även om båda är väldigt fina. Men den vänstra känna lite varmare medan den högra känns lite kallare.

Maskrosmor

Oj, här har det hänt saker... Till det bättre om jag får säga mitt =)



Men du, var ändrar man kod för att ändra bakgrundsf'rg på kommentarerna?



Sv - Mmm... jag hade de riktigt 3vligt idag =)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info