Freedom is under my wings

Jag hatar att bli väckt halv åtta på morgonen. Jag menar, det är ju inte skola. Speciellt inte när man är på ett sånt här ställe...

Imorgon ska jag äntligen få komma ut en sväng. Mamma och syster kommer och hämtar mig och sen ska vi till Överby köpcentrum som ligger här i Trollhättan och gå på tjejkväll som det så finurligt heter.
Jag ska till Gina Tricot och köpa de söta vinternaccessoarerna jag laddat upp bild på i tidigare inlägg, samt köpa blekning, hårspray, eyeliner och sen spara lite pengar så jag har till julklappar och nya angelbites.

Har ni några planer inför helgen, eller blir det en tråkig hemmasittar kväll? (:
Maskrosmor

Inför helgen har vi inget planerat, men idag skall vi till en väninna som nyligen flyttat hit. Sen i kväll kommer svärfar och hämtar tösen....



Hoppas du får de trevligt när du skall iväg. Måste vara skönt att få komma ut ch se annat nu.



Varför slängde Kortbo ut dig?

Muff

Jag ska också till Överby imorgon tror jag! :)

Anonym

Har inga planer alls förutom att sitta på rummet. Så går det när man är äcklig, har social fobi, och alla vänner har lämnat..




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info