Ett jävla tjat

Haha alltså jag är medveten om att jag tjatar om vart jag ska pierca mig och massa, men det jag ska göra först är i alla fall att flytta ut mina angelbites lite, så som jag har på bilderna nedan. Nu har jag dem mer centrerat.
Sen ska jag spara ihop pengar till en tatuering! Motivet är hemligt än så länge, men jag fick inspiraton från en Hello Kitty nessecär men mer än så säger jag inte än <:

Jag har varit vaken sedan fem i morse och vid halv sex gick jag upp och satte mig med nattpersonalen och fick en kopp te. Sen åt jag mannagrynsgröt när frukosten var kvart över åtta. Jag gillar mannagrynsgröt, men det måste vara sylt till.

Håller på med ännu en gratis design med tema Vinter. Får hoppas den blir lika bra som jag tänkt att den ska vara.
Nej men här sitter jag och babblar, jag har ju en bloggdesign att göra!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info