Äntligen skola

"I try to take off my head sometimes,
because I can't escape the memories"
The Used, Empty with you.

Sitter och lyssnar på The Used's album Artwork och den är ju så grymt bra! The Used är ett av mina favoritband som alla borde lyssna på i alla fall någon gång. Kärlek till grabbarna

Denna dagen har varit helt okej - faktiskt. Ovanligt med okej dagar. Har dock haft så tråkigt att jag sovit bort många timmar av dagen och det är inget fel med det. Det får tiden att gå lite fortare.

I övermorgon gäller det, och imorgon är det imorgon och på tisdag är det idag. Gud vad jag innerligt hoppas att:
1. De vill ta emot mig.
2. Att jag kan flytta in snarast.
3. Att man får ha dator (och internet!)
4. Att det är ett bra ställe, och att de kan hjälpa mig läsa upp matematiken.
5. Att jag trivs och får komma och gå när jag känner för det. Givetvis inte mitt i natten.

Men jag tror det kan bli bra. Jag får hoppas det i alla fall.

Imorgon ska jag till skolan, dvs om jag lyckas hitta ut från sjukhuset. Det är så stort!
Det ska bli jättehärligt att komma tillbaka och få vara lite social och jobba lite med det jag faktiskt tycker om. Har ingen aning om vart vi ligger rent schema mässigt eftersom jag inte varit i skolan sen Gud vet när.
Får hoppas lärarna har överseende.

Åh, jag vill fota! Helst bilder med lång slutartid nu såhär dags när det snöar. Fast det har väl såklart regnat bort nu, plus att jag inte har någon kamera. Jag önskar jag var lite mer ekonomiskt stabil så jag kan köpa en...



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info