Alltså...

1. Jag rör på mig. Faktiskt. Jag går en hel del.
2. Jag äter lunch och middag, ibland frukost. I alla fall när jag är här.
3. Jag VET redan hur man ska äta.
4. Om att svälta sig inte skulle fungera hade vi inte haft några anorektiker i världen. Då skulle alla väga bra till deras längd.
5. Så snälla sluta klaga över mina drömmar om att bli smal. Man kan gå ner på olika sätt. Jag svälter mig inte, jag är bara trött på att vara fet.
Mimi

Du är ju jättefin som du är! <3

Maskrosmor

Jag tycker du är fin precis som du är. Men OM du vill gå ned lite till så vet jag vad jag vill rekommendera dig. Varför jag tror på det och varför jag vill rekommendera dig det beror helt enkellt på att jag själv försökt gå ned i vikt i 25 års tid och enda gången jag lyckats har varit med denna diet. LCHF. sök på det och läs allt di hittar och bilda dig en egen uppfattning. Men snälla, om du inte tror på det efter första, andra och tredje sidan med fakta så fortsätt söka fakta lite till innan du slopar iden =)

Anonym

Jag menade absolut ingenting illa med min kommentar tidigare, och tog du illa upp ber jag uppriktigt om ursäkt.



Angående punkt 4, så sa jag inte att det inte fungerar, bara konstaterade att det är inte ett bra sätt för en kropp att gå ner i vikt. För att hålla sig på den vikten man vill ha, och samtidigt ha en kropp som fungerar riktigt är den bästa vägen att göra det på det svåra viset. Dvs. motion och äta rätt.



Att du promenerar är jättebra, för det bränner faktiskt mer kalorier än man kan tro, så fortsätt med det. Det hjälper faktiskt att gå en promenad om dagen.



Och jag vill också poängtera att jag tycker personligen inte att du ser dålig ut alls. så detta säger jag bara för att försöka bidra med någon form av hjälp.



Än en gång ber jag om ursäkt ifall jag har förolämpat dig på något vis.



Jag vill också passa på att varmt rekommendera "Viktklubb.se". Den sidan har hjälpt mig mycket i min kamp mot kilona.



(Och PS. - till personen som adresserade till mig som "hon" - jag är inte en flicka.)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info