Your misery and hate will kill us all

God eftermiddag bloggen!
Sitter ute i skuggan just nu och tänkte passa på att blogga lite i det härliga vårvädret!

Nu i veckan händer det inte så mycket faktiskt, mer än på onsdag. Då ska vi filma in vår Zombiefilm "Vita Huset" och det ska bli jätteroligt!
Innan dess ska jag även till Red Rocket Tattoo och pierca snakebites, så vi får väl se hur det går att regissera en film med svullen käft, haha.

Bilden jag laddade upp innan är tagen med min mobil, Sony Ericsson K850i. Eftersom jag varken lånat kamera från skolan eller kan fota med vår egna Nikon D40 då objektivet är fucked up, var jag tvungen att ease:a mitt fotosug med mobilkameran. Men jag tycker kvalitén blev rätt bra för att vara en 5 megapixels kamera.

Jag har sett en humla, ett bi och två fjärilar idag. Fjärilar är så söta! Vad tycker ni om fjärilar?
Humlor gillar jag också jättemycket, när jag var liten klappade jag humlor, hihi. Ända tills de brännde mig för det gjorde satans ont.
En annan gång räddade jag en geting som hamnat i en baby pool med mina bara händer från att drunkna. Tacken var ett getingstick som jag än idag har kvar en prick av på något finger, men just nu hittar jag det inte så kan inte skriva vilket, och ärligt talat spelar det inte någon större roll heller.

Nej nu ska jag fortsätta vara ute och sola, ha det bra så hörs vi sen. Tjingeling! <--- fult ord.
Lizz

Jag gillar också småkryp särskilt dom med fina färger :)

Nyckelpigor är jättesöta



Fast spindlar är äckliga. Jag hade en i taket inatt. Jag fick panik, trodde att den skulle ramla ner i huvudet på mig när ja sov :'(

När jag vaknade var den borta :s



// Lizz sittande ute i väntan på solen som snart tittar fram igen bakom sitt moln.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info