What I've been up to today

God kväll bloggen, jag ska alldeles snart lägga mig och sova, är inte sådär jättepigg efter 2 timmar i Kyrkan. Vad gjorde då jag i kyrkan? Jo, syster sjung i en gospelkör och de hade konsert, och då följde hela familjen med för att stötta henne. Det var SÅ tråkigt! Men hon sjunger jättefint, även om hon just i denna kör fick sjunga med en extrem basröst, haha.

Och Lizz, jo scene är lite mer min grej jämfört med lolia, haha. Älskar allt med scene modet, det är så fint!
Och nu har jag bestämt, den 5e juni ska jag och mamma till Göteborg och kanske följer Tommy med också, och då piercar jag ännu en mouche samt köper rosa hårfärg! Kanoners eller vad? :D
Då, om jag har råd, byter jag även mina silverpluppar till silver ringar med plupp på, kommer bli galet fint runt munnen! :) Resten av mig går ju inte att göra fint, så det får vara som det är.
Åh vad jag LÄNGTAR tills mitt hår växt ut åtminstone till axlarna. Då kan jag fixa det mycket mer som jag vill. Nu får man bara fixa det som det går, och är möjligt, istället för hur man känner för.
Saknar mitt gamla, långa hår jag hade förra sommaren. Det gick till axlarna och kunde stylas precis hur som helst!
Var galet snyggt också, alltid bra hårdagar den sommaren.

Bambi kanske inte följer med till Metaltown, så i sånna fall får jag gå dit HELT SJÄLV D:
Det vill jag verkligen inte, kommer ju få panikattacker och känna mig så sjukt ensam.
Kan ju fråga om någon vill följa med mig, men jag känner ju inte direkt så där överdrivet många. Och det jag vet som ska dit ska dit för att se på banden, så de har biljetter och kan inte spendera all tid utanför med mig.
Åh, jag som sett fram emot att träffa massa folk! Nu vet jag inte om jag ens vågar åka dit pga att jag blir ensam.

Aja, vi får väl se hur det blir. Det ordnar sig förhoppningsvis.
Nu ska jag sova, ha det bra så hörs vi imorgon. Puss!
petra

- skribent på http://bajbiie.blogg.se/

Jag kan åka med diig :D

Bambi

Jag ska försöka följa med <3

Lizz

Jag ska dit på fredagen men jag vet inte om jag vågar hälsa om jag ser dig :S

Du skulle antagligen tycka att jag var helt dum i huvudet om jag kom fram där stammandes och inte ens fick fram ett hej :(




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info