Värdelös

Jag känner hugget i hjärtat.
Knivhugget.
Varje år, samma sak.
De skrattar, de ler.
De pratar, de har det trevligt.
Ensam, i min egna lilla värld, sitter jag och tröstäter tårta,
försöker dölja den inre smärtan som vägrar gå bort.
Varför fira någon, som är så äcklig, värdelös och totalt misslyckad som jag?
Vad har jag att bidra med till världen, vad har jag att komma med?
Ingenting.
Jag förtjänar inte att vara på jorden.
Jag ska vara i himlen, och lysa.
Lysa över mina stjärnänglar.
Jag ger snart upp.
roxy/musiclord

ge inte upp nu , du kommer klara det.

<3

Tanja.

Älskade Emelie. <3

åh, det gör så ont i mig, att höra dig tala sådär om dig själv. Jag vill att du ska må bra, vara lycklig.

Jag önskar att du kunde skratta med dem. skratta sådana lyckliga skratt, som alltid ekar, och aldrig tar slut. sådana skratt, som för en förstörd, kan vara hemska att höra. För man vet, att sådana, kommer aldrig komma ur mig. Men jag önskar, så innerligt, att du kunde skratta med dem. Skratta, lyckligt. Att du kunde tala, och ha kul, njuta av tiden, istället för att plågas. Jag önskar att jag kunde vara med dig, och hålla din hand, och försöka lysa upp dig, och få dig, att inse, hur genom bra du är. hur underbart glad jag är, att du existerar i mitt liv. Hur mycket du betyder för mig. Och att du inte är ensam. Jag önskar att du visste, hur mycket jag älskar dig, älskade stjärnängel. Du är aldrig ensam. Jag kommer alltid vaka över dig. Och alltid, kommer jag finnas vid din sida. Jag önskar att jag kunde få smärtan som plågar dig, försvinna. du är värd, så mycket bättre. Du är inte äcklig, värdelös, eller totalt misslyckad. åh, underbara Emelie.

Jag.. finner inga ord.



Du får inte lämna oss. <3

Julia

Emelie, Tanja har så rätt. Allt hon skriver är som jag tänker. För.. Du förtjänar lyckan. Du förtjänar att bli firad. Skulle jag finnas hos dig skulle jag fira dig varenda dag, fira att du finns, att du lever och att jag älskar dig. Jag skulle krama dig så hårt, inte vilja släppa taget om dig, och hålla din hand, visa att du inte är ensam, att det finns folk som älskar dig. Jag skulle vilja ge dig styrkan, lyckan, all glädje. Åh Emelie, du är så bra, så otroligt bra och jag älskar dig. <3

HannaH

jag älskar dig, tänk på ljuspunkterna, du får inte llämna jorden. Du är inte färdig här. DU är underbar, och inte äcklig! du är helt galet underbar, och jag hade gjort vad som helst för att trolla bort din smärta. Är så glad att jag träffat dig, och du ska intte upp i himlen och lysa, du ska stanna här och lysa, lämna mig inte, lämna inte jorden<3

Emma

Klart att man ska fira att du finns. Du är ju inte värdelös eller något sånt, du är den du är och den personen är värdefull. Väldigt värdefull till och med. Obeskrivligt. Ta hand om dig. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info