The little things

Elizabeth igår: Vad sägs som att du slutar DBT:n så har vi individualterapi och gräver i din barndom?
Jag: Okej.

Elizabeth idag: Har du bestämt dig än hur du vill göra med DBT:n?
Jag: Jag vill sluta idag.
Elizabeth: Jag är inte säker på att jag ger upp så lätt. Du kanske ska stanna.

Varför kan man aldrig lita på någon? Jo, jag vet svaret nu.
För mänskligheten är falsk. Den bara ljuger och ljuger för att lura andra. Och därför avsäger jag mig här och nu från mänskligheten. Jag ska bara umgås med mina stjärnänglar.

Idag spenderade jag dagen hos vårdcentralen och på DBT:n. På vårdcentralen tejpade de ihop ett nytt, djupt sår jag skar in igår. Ännu ett självmordsförsök. Men det var på fel ställe. För långt från blodådran. För fegt. För vagt. För mesigt.
Jag dog inte.
Fan.
Nu får jag gå runt med två bandagerade armar istället. Ser ut som en mumie... Och de kliar.
Elizabeth anser mig inte vara självmordsbenägen. Trots att jag försöker ta livet av mig i princip varje dag, i alla fall den här veckan. Hon måste verkligen vilja bli av med mig.

Snart är det Göteborg. Jag längtar så. Man måste se fram emot de små sakerna.
Och det gör jag verkligen. Jag ser fram emot att snart få se Bambi igen, och att få åka iväg till älskade hemstaden samt att träffa underbart folk i sommar. Det känns bra. Men frågan är om jag kommer orka?
Jag vet att det kommer ske en del saker innan dess. Vad kan jag inte säga, för det finns dumt folk som läser och som avslöjar. De kan inte hålla sina löften. Tomma löften är de allra enklaste.

Jag lyssnar på Avril Lavigne. Hon är duktig. Jag gillar henne.
Min rygg värker. Jag känner mig svag. Och mätt. Jag har nyss ätit mackor. Det är gott med mackor, även om mat börjar äckla mig igen. Mat gör en fet. Det vet jag. Men jag äter ändå. Det är inte bra.

Nu ska jag sociala mig mer på msn. Vi hörs senare...!
Bambi

Mänskligheten kommer förbli falsk och det finns knappt folk man kan lita på. Jag älskar dig, snälla.. försök bli av med dina självmordstankar.

Vi kan planera hur vi ska döda Elizabeth istället, låter om en finemang idé!



Jag längtar tills vi träffas igen & du kanske borde stanna hemma och vila när du tänkte åka till Göteborg. <3

Julia

Morr.... Elizabeth är en jävla bitterfitta som kan dö!

Mänskligheten är äcklig, den kan ta och dö. Vi skapar en ny värld med änglar. Ett eget litet himmelrike. På rosa fluffiga moln!



Din självmordstankar är dumma.. Jag.. kan ta dom allihopa, bara för att du ska överleva! För du är för bra för dom. Du ska inte ha dom hos dig.



Du måste stanna i denna värld Emelie. Jag älskar dig.

<3

HannaH

min stjärnängel

stanna kvar<3

musiclord

människor behövs inte.

människor äcklar mig brutalt,

tur att du är ingen människa..

du är en stjärnängel.



kramar i lass till dig

/roxy

Emma

Försök att skita i denna Elisabeth... bara ännu en av alla dessa människor som är störda.

Ta inte livet av dig. Du behöver finnas kvar här. Jag hoppas att orken kommer till dig!

emina

mänskligheten är falsk , kall och äcklig . men emelie du är mkt bättre än dom . du glittrar i ditt kaos . ingen vill du ska dö , jag vill inte du ska dö .



<3

Tanja.

Jag blir din skugga

Jag blir den du aldrig ser

Låt mig bli din skugga

Jag skadar dom som ler

åt dig, din skugga

Jag blir ögon på din rygg

Låt mig bli din skugga

och du bli min.



Jag älskar dig, Emelie.

Du ska må bra.

Du finns i mina tankar.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info