Tyken i en strut

Fick nyss en sån här kommentar från signaturen "A":
"Inte för att vara sån, men hade du verkligen velat dö hade du hoppat framför ett tåg eller något."

... Jag vill inte dö i en trafikolycka. Jag vill antingen dö av förblödning eller insomning med tabletter och alkohol. Jag vill faktiskt dö på något av de sätt jag finner bäst.
Och i mitt fall är det INTE tågmos.

Så, ah. Du kan ju tracka ner hur mycket du vill på mina metoder. Men du är bara en av de äckliga människorna så du kan dra dit pepparn växer.
ÅH jag HATAR folk som tykar sig.
Tanja.

Jag vet hur hemskt det är när hjärtlösa människor säger så. dem förstår inte.

Dem tror, att det bara är att gå och ställa sig, framför ett tåg. för att tåg, det tar verkligen liv. och chansen att överleva, är liten, mycket liten. minnimal. Men bara för att man vill dö, så betyder inte det, att man inte som alla andra, kan bestämma själv, hur man då vill dö. vill man dö, genom överdos, så hänger man ju sig inte, det säger sig själv. Det är mycket svårare att ta sitt liv, på ett sätt, som man inte vill dö på.

Dem förstår inte, hur det är, att verkligen vilja dö.

Dem förstår, ingenting annat än deras lyckliga liv. där sex är allt. det är patetiskt. det är äckligt.

Dem kommer aldrig förstå.



underbara stjärnängel, Jag älskar dig.<3

Bambi

Men jävla idiot människa >:

I am by your side, bro <3

Julia

Vilken idiot. man ska dö precis som man vill. Jag menar, alla vet nog ungefär hur dom vill dö och inte vill dö. Vissa vill dö fridfullt, vissa inte. Och det är bara man själv så kan bestämma hur man själv vill dö. Men jag vill inte att du dör Emelie.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info